dimarts, 11 de desembre del 2012

ANEM... a fer un café a l'Espresso Republic



Fa uns dies estava passejant per l'Avinguda Diagonal de Barcelona i vaig decidir parar a fer un cafè. No buscava res en concret, així que vaig entrar a la primera cafeteria que vaig trobar. Va resultar ser l'Espresso Republic, un lloc tranquil, elegant, cosmopolita i perfecte per fer un cafè a mig matí.



El blanc és el color dominant del local i la decoració és minimalista i moderna. Unes característiques que el converteixen en una bona opció si has de parlar de negocis o sobre algun tema important i vols fer-ho davant un cafè. 



El local es divideix en 5 espais repartits en tres alçades diferents. Abans de creuar la porta ens topem amb dues taules que converteixen el petit racó de l'entrada en una terrasseta un xic improvitzada però perfecta per als fumadors, ja que no tenen que renunciar al tàndem: cafè i cigarret. 


Quan creuem la porta de vidre, ens trobem amb un espai que ens ofereix diverses possibilitats. Podem seure en butaques, en cadires, sofàs o puffs i escollir si volem una taula per una persona, per dues o per un grup més ampli. Si no ens convenç cap d'aquestes opcions podem pujar a la planta superior, on hi ha un parell de taules o baixar les escales i seure en un tamboret a la barra o seguir caminant fins al fons del local on les taules estan col·locades prop d'un gran finestral. 


El que més em va agradar d'aquest local és que es pot adaptar a les teves necessitats. És una bona opció per fer el cafè a mig matí amb un company de feina, amb el teu cap per mantenir una reunió informal, per fer un cafè amb un diari a les mans i també per quedar amb els amics i xerrar una estona. Menteixo! El que més em va agradar és que tenien els meus muffins preferits! 


Espresso Republic
Av. Diagonal, 501

Text i fotografies : Vanesa Hereu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada