dijous, 28 de febrer del 2013

ANEM... a berenar a la pastisseria Escribà


Per anar a Plaça Catalunya puc triar entre el C/Sepúlveda o Gran Via de les Corts Catalanes. Normalment trio la segona opció, entre d'altres coses per el passeig peatonal que hi ha i que em permet anar caminant tot xino xano envoltada d'arbres. Però una de les coses que més m'agrada de caminar per Gran Via és passar per davant de l'aparador de la pastisseria Escribà. Hi ha cada obra d'art!! Que no em puc estar de fer-hi fotos. 

Una de les figures que més m'ha impactat, de totes les que he vist fins ara, és la que encapçala aquesta entrada. Aquest drac és una mona de Pasqua!! Us imagineu que apareix el vostre padrí amb una mona d'aquest tamany? No sé a vosaltres, però a mi em faria la nena més feliç del món amb tanta xocolata. I és precisament la pastisseria Escribà és coneguda, entre d'altres coses, per les seves mones. N'ha fet de totes mides, formes i colors. 



L'última vegada que hi vaig passar per davant, em vaig trobar amb una rèplica de la Torre Eiffel feta amb macarons i acompanyada per una col·lecció de sabates de xocolata. Unes sabates que em van recordar a un altre aparador que ja havia vist l'any passat. 




Però a part d'aquest local a Gran Via, la pastisseria Escribà també té un altre establiment a les rambles. Un molt bon lloc per anar a berenar i veure passar la gent que puja i baixa la Rambla de les Flors carregada de bosses o amb la càmara de fotos a les mans.


Gran Via de les Corts Catalanes, 546
T. 93.454.75.35

Rambla de les Flors, 83
T. 93.301.60.27

Text i fotografies: Vanesa Hereu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada