dimarts, 26 de març del 2013

ANEM... a berenar a la pastisseria Bouvette


A ningú no li amarga un dolç i menys si és de la pastisseria Bouvette. I és que no em podeu negar que només de veure la pinta que fan les mones, els muffins, els cup-cakes, les galetes... i tot el que tenen exposat, ja se us fa la boca aigua! Això és el que em va passar a mi dijous passat, abans d'anar a la classe de ioga, i no me'n vaig poder estar. Bé, ni jo, ni l'amiga que m'acompanyava; així que vam entrar, vam seure i ens vam preparar per fer un bon berenar.



Al principi ens va costar decidir-nos, hi havia tant per triar! Al final, ella va decantar-se per un cup-cake de xocolata i jo per un muffin de xocolata també. Tot bonissim i l'ambient tranquil, perfecte per mantenir una agradable conversa mentre gaudeixes del café o el té. 
Un altra cosa que em va agradar molt és la decoració. Tot amb colors clars, les taules, les parets, les cadires ... tot perfectament conjuntat i ple de detalls. Detalls que fan que miris on miris sempre trobis alguna cosa que observar més detalladament.



En conjunt, Bouvette és l'espai perfecte per a esmorzar o berenar dolç i també una molt bona opció a l'hora d'aconseguir el pastís perfecte per a qualsevol tipus de celebració, ja que es poden encarregar pastissos a mida i personalitzats. 



C/Amigó, 46
T. 625.654.323

Text i fotografia: Vanesa Hereu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada